»Pri lastnoročnem vnosu registrske oznake oz. pri pregledu registrske oznake, ki jo vnesejo na prodajnem mestu, tretja pogosta napaka pa je, da ljudje ne preverijo, ali so kupili vinjeto za razred 2A ali 2B.«
»Uporabnikom svetujemo, naj e-vinjeto z začetkom veljavnosti 1. februarja 2022 kupijo čim prej, saj izkušnje prvega meseca prodaje kažejo, da so ob nakupih pogoste napake pri navedbi podatkov o registrski številki.«
»Sem spadajo pomanjkljivi podatki, kot je na primer registrska označba brez začetne oznake za registracijsko območje (LJ, MB, KP in podobno). Druga pogosta napaka so pravilne črke in številke, vendar v napačnem zaporedju.«
»Ponudniki strankam za nakup zaračunajo visoko provizijo (praviloma izdajo dva računa – enega za vinjeto po uradni ceni in drugega za visoko provizijo), pri tem pa kupec nima zagotovila, da je bila e-vinjeta dejansko kreirana v našem centralnem sistemu.«
»Ob spletnem nakupu e-vinjete naj bodo uporabniki posebej pozorni pri vnosu registrske številke vozila, cestninskega razreda in začetka veljavnosti e-vinjete. Na prodajnem mestu pa naj te podatke, ki so jih narekovali prodajalcu, preverijo, preden podpišejo potrdilo o pravilnosti podatkov, saj s tem podpisom odgovornost za pravilnost podatkov prevzamejo nase.«
»Zelo pomembno je, da prodajalcu sporočijo pravilne podatke, ki jih morajo pred zaključkom nakupa pregledati in potrditi s podpisom. S podpisom uporabnik jamči, da so vneseni podatki pravilni, in prevzame vso odgovornost za morebitne posledice nepravilnosti podatkov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju